Добрият сън идва лесно с тези съвети!

Спане

За да сме работоспособни и в добро настроение, трябва да сме се наспали добре. Ако не се наспим добре, се събуждаме в лошо настроение, всичко и всички ни дразнят и работата не върви така, както бихме искали. С няколко трика ще се научим да спим по-добре и да сме в добро настроение всеки ден.

От съществено значение за добрия сън е стаята, в която спим. Тя трябва да се проветри поне половин час преди лягане, за да може въздухът да е свеж и приятен и сънят да е здравословен. Ако в спалнята се пуши, е добре тя да се проветри, преди да си легнем, за да спим по-добре.

Дори навън да е студено, отоплението в спалнята трябва да е умерено. Най-добре се спи на температура 20-22 градуса, но за съжаление повечето хора претоплят спалните си и спят на повече от 25 градуса, за да им е топло. Така те не се наспиват и на другия ден не са достатъчно работоспособни и се чувстват уморени през цялото време.

Другата крайност също не е добра - спането на температура под 17 градуса не се отразява добре на качеството на съня.

Банани

Не мислете за нищо, свързано с работа или сериозни проблеми, преди да заспите. По този начин няма да решите проблемите, но ще започнете да мислите активно и няма да спите добре, а на другия ден ще сте изнервени и трудно ще се справяте със задачите, които трябва да свършите.

Правилното хранене е важно, за да имате добър сън. Не е добре да си лягате гладни, но още по-лоша идея е да си легнете, след като сте преяли. На вечеря яжте продукти, които спомагат за лесното заспиване и добрия сън. Това са прясното мляко, медът, бананите, рибата тон, авокадото.

Ако домашният ви любимец спи заедно с вас в леглото, това може да се отрази на качеството на съня ви. Дори да не се събуждате, движенията на животното в леглото ви може да ви разсънват леко и от това да не можете да се наспите добре.

Не започвайте сериозни разговори и не се увличайте в спорове, преди да заспите. Леглото е предназначено за сън и за секс и ако сте решили да правите нещо друго в него, това може да е четене или гледане на телевизия.

Но и четенето и гледането на телевизия също може да влошат качеството на съня, затова е по-добре да се опитате просто да изключите лампата и да се отпуснете в леглото, за да започнете да сънувате.

Виж повече

Рейтинг

5 2
4 4
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати