Sanovnik.bg»Споделени Истории»Истории за Самолети

Самолети

Самолети - споделени истории, сънища и разкази. Необясними случки, тълкуване на сънища и изповеди за Самолети. Всички истории за Самолети на едно място.
Любими
Пропуснах полет със самолетПропуснах полет със самолет
11 Април
Анонимен
Моята починала майка, живият ми баща и аз трябваше да пътуваме със самолет някъде в чужбина. Бяхме на летището и чакахме да отлетим. В един момент аз отидох да взема някакви документи....
Вълна заля всичкоВълна заля всичко
15 Март
Анонимен
Телефоните в самолета са изключени. Излизам през вратата на ръкава за самолета, идва мъж и ми казва, те заминаха. И аз тръгнах някъде в града....
Сънувах, че бягам от някогоСънувах, че бягам от някого
24 Февр.
Анонимен
След това не знам как се озовах на едно летище и се качих на един самолет с приятели. Този самолет не литна, а си вървя като най-обикновена кола по земята. Какъв е подтекста на този сън ?...
Моля ви помогнете ми да си разтълкувам съняМоля ви помогнете ми да си разтълкувам съня
01 Февр.
Анонимен
Качихме се в самолета по-рано само ние четиримата (2тe ми сестри и братовчед ми). Нщо префуча изведнъж. Самолетът излетя и докато се усетя бяхме катастрофирали....
Сънувам бившия ми приятелСънувам бившия ми приятел
16 Януари
Анонимен
С приятелката ми видяхме една катерушка подобна на самолет, решихме да седнем там....
Сънувах самолетна катастрофаСънувах самолетна катастрофа
09 Дек.
Анонимен
Аз също сънувах самолет, който се разби с носа надолу, но аз не бях участник в катастрофата, а страничен наблюдател, който всъщност ме спаси от смърт....
Терорстична атакаТерорстична атака
21 Септ.
Анонимен
Аз ставам и давам мястото си на млада жена с бебе в ръцете си и тогава върху влака се стовари огромен пътнически самолет. Уби ни и се взриви много пъти. След това ние всички полетяхме към небето....
Загадка в небетоЗагадка в небетоПомислих си, че е просто самолет и съм си въобразила, но реших да се загледам по-внимателно. Беше на доста голяма височина, но небето беше чисто и нямаше слънце, което да ми пречи да виждам....
Ненормален святНенормален святПомня, че имаше някакво море и там на специално място като попаднеш - попадаш в някакъв бял самолет, и той е като хотел. Има стаи....
НЛО кацна у насНЛО кацна у насА това, следя с минути, беше много по - бързо от самолет и изчезна безследно. Нямахме никаква представа, че това е НЛО. Само аз така мислех и се оказа, че е истина....
Карах велосипед много силноКарах велосипед много силно
22 Април
Анонимен
Видях как самолета излита във въздуха. Непосредствено до мен имаше и завод - голям хубав завод. От другата страна на мен, имаше море - много красиво, много синьо, спокойно, гладко море....