Sanovnik.bg»Защо всеки втори не харесва училището
Защо всеки втори не харесва училището
редакция:
Здравейте. Имахме час по философия и слушах госпожата и много прави неща каза.
Защо всеки 2ри не харесва училището и чак вече по сайтовете и незнам къде се подиграват с него. Мъчилище му викат. Е, защо ? Не сме ли ние причината. Учениците, учителите, самото образование.
Самото изграждане? Защо тея министри, учители, а и най-вече ние самите ученици не си го направим по хубаво и интересно това училище, тези часове? Дори и скучните.И да променим обстановката.
Например да има уютна обстановка в класните стаи, да има много цветя, украси и т.н да е като Голям хол все едно. Да се намираме все едно у дома, обаче събрани със съучениците си за да научим нещо наистина.
Но това няма как да стане с тези учебници, в които всичко подробно и на неразбран език пишат тези автори. Нека да е важно, но същевременно и ИНТЕРЕСНО, че да можем да го запомним с кеф.
Учителите да не го разказват ей така да мине часа, а наистина така, че да го запомним и ни направи впечатление.
По география и история да ни водят на забележителности. И т н мързи ме да пиша вече няма смисъл пък и мястото няма да ми стигне.
Защо всеки 2ри не харесва училището и чак вече по сайтовете и незнам къде се подиграват с него. Мъчилище му викат. Е, защо ? Не сме ли ние причината. Учениците, учителите, самото образование.
Самото изграждане? Защо тея министри, учители, а и най-вече ние самите ученици не си го направим по хубаво и интересно това училище, тези часове? Дори и скучните.И да променим обстановката.
Например да има уютна обстановка в класните стаи, да има много цветя, украси и т.н да е като Голям хол все едно. Да се намираме все едно у дома, обаче събрани със съучениците си за да научим нещо наистина.
Но това няма как да стане с тези учебници, в които всичко подробно и на неразбран език пишат тези автори. Нека да е важно, но същевременно и ИНТЕРЕСНО, че да можем да го запомним с кеф.
Учителите да не го разказват ей така да мине часа, а наистина така, че да го запомним и ни направи впечатление.
По география и история да ни водят на забележителности. И т н мързи ме да пиша вече няма смисъл пък и мястото няма да ми стигне.
Facebook
Любими
Twitter
Pinterest
Подобни Истории
Рейтинг
4.5
Общо гласували: 2
51
41
30
20
10
Дай твоята оценка:
Коментари
Би било хубаво, ако се направи система сходна с тази на гимназиите в САЩ - доколкото ми е известно, там, учениците си избират часовете в зависимост от техните интереси, таланти и т.н., а не им се казва какво и по колко да учат.И в това има много по-голям смисъл от гледна точка на това, че когато човек учи нещо, което го интересува наистина, тогава и запомня и научава нещата, които му се казват в час по същия предмет.
Голям проблем е и това, че повечето ни преподаватели са на солидна възраст(само те търпят ниските заплати на учителската професия) и сред тях не е разпространен ( или не са обучени за)интерактивен метод на обучение, който в 21-ви век, мисля, не би трябвало да среща пречки.
Друго нещо - преподавателите, както в училищата, така и в университетите, много често, не са наясно с новостите в сферата, в която преподават и в следствие на това преподаване - на неща 'актуални' преди 10-20 години- обучават едни 'негодни' за практическа работа хора, от които работодателите бягат.