Мистериозните линии на Наска

Линии на Наска

Векове назад, пустини, хълмове и планини по Тихоокеанското крайбрежие на Южна Америка са били покрити от обширна мрежа от рисунки: линии и геометрични форми, фигури на бозайници, насекоми, както и божества. Линиите на Наска, открити през 1927 г., са най-необикновеното наследство оставено от култура, която е процъфтявала преди 2 000 години.

Тези линии, както и други фигури, представляват поредица от сложни проекти, някои, от които дълги с мили, които могат да се видят в тяхното истинско измерение само от небето. Не се допуска, че тогавашната култура на Наска е била способна да лети, но все още стои въпросът за това как са изработени тези чертежи, какви технологии са използвани и с каква цел са направени линиите.

Град Наска е основан през 1591 г. от испански конкуистадори върху платото Наска, без никакви знания за това какво се намира наблизо. Днес Наска е малък, слаборазвиващ се град, като основната икономическа дейност се основава на туризма, свързан с необикновените фигури, селското стопанство и търговията. Туризмът е пряко свързан с линиите на Наска и други археологически комплекси като Кахуачи, Естакуерия, гробниците Чаучила и линиите на долината Палпа.

Кой е нарисувал линиите на Наска?

Наска в Перу

Безспорно след този въпрос следват още редица въпроси, а именно: Антична религия? Извънземни, дошли от космоса? Древни астрономи? Художник с необикновени възможности? Първоначално се е смятало, че тези фигури са останки от напоителни канали в зелената долина на Наска. Но след като са били наблюдавани от въздуха, е станало ясно, че линиите са напълно разпознаваеми като огромна мрежа от невероятни артефакти, каквито са и в действителност.

Съществуват много хипотези за появата на тези невероятни фигури, като тази на Ерих фон Даникен, който твърди в "Колесници на боговете", че те са останки от гигантско екстериториално летище. Но реалността често е много по-загадъчна, отколкото фантазията и такъв точно е случаят с Наска, както и с други артефакти на древните култури на Перу.

Дълго преди Инките< да управляват Четирите царства, изчезналите култури на Наска, Паракас, Казма и Карал са били способни да изчисляват минаващото време и сезоните и са изградили някои от най-старите градове в света.

Нова наука за линиите на Наска

С напредването на науката ние имаме възможност да научим повече за древните цивилизации, които вероятно са сътворили линиите на Наска, както и други загадъчни фигури, но също така и за вероятните причини за тяхното създаване.

През август 2007 г. е представена нова наука от Антъни Перат, Джон Макгавърн, Алфред Койайама, Маринус Антъни ван дер Слажс и Матиас Перат. Тази нова наука и теория изследва взаимовръзката между праисторическите каменни резби, земните фигури, както и периодичната и изключителна интензивност на излъчване и появяване на сияние. Според нея светът свършва на повтарящи се интервали от няколко хиляди години и тогава е налице изключително високо енергийно сияние, което е с променящи се цветове, модели и видимост.

В много случаи сиянието може да възпроизведе високо енергийни статични излъчвания върху земята - в резултат на което се образува така нареченото "мълниеносно стъкло" във форми и модели, които се различават съществено от обикновените удари на мълния, а именно във вид на подредени линии, каквито са и линиите на Наска.

Рейтинг

5 1
4 3
3 2
2 1
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (3)

Изпрати
Атанас Димитров Димитров
Атанас Димитров Димитров
30.09.2011 23:09
Космическите кораби на извънземни цивилизации и разумни живи енергетични форми от други светове са оставили в миналите епохи, и продължават да оставят и в наши дни многобройни следи от своето пребиваване на Земята.Една от тези следи, която е видима само от голяма височина, се намира в Южна Америка на перуанското плато Наска. Там върху обширна територия, космическите пришълци са оставили огромни изображения на представители на животинския свят, прекарали са многобройни линии, които пресичат пустинята във всички посоки.
Рисунките са образци от древна пиктография и могат да бъдат прочетени, а комплексът от линии представлява огромна карта, която разказва за най-древните цивилизации на Земята и техните енергетични центрове.
откъс от книгата "Най-големите загадки на миналото."- автор Владимир Бабанин.
0
1
ивора
ивора
31.03.2011 13:01
Не са ли това гигантски интегрални схеми ?
0
0
Венцислав Александров Стефанов-Варна
Венцислав Александров Стефанов-Варна
29.09.2010 14:38
Според мен житните кръгове и фигурите на Наска са един и същи феномен, чийто произход на мен поне не ми е ясен, но сходството е поразително. Това само показва и доказва, че такива фигури, които днес наблюдаваме в житните кръгове са ставали през цялата ни позната история на човечеството. Разликата е само в това, че при житните кръгове поради естеството на материала, от който са направени, те са временни и значително по-нетрайни във времето. Докато фигурите на платото Наска са направени от камък и поради тази причина са останали по - дълго във времето. Феноменът на житните кръгове може лесно да се постигне чрез съвремените лазерни технологии, използани във воените изкуствени спътници обикалящи около земята. Както пише за тях в статиите тука, стеблата на житните класове, които са полегнали за да образуват фигурата са се причупили поради загряването им в определена точка на стеблото, от където след като се изпари водата, стеблото се причупва. Това може да се постигне с лазерна технология от изкуствен-военен спътник, чиято остатъчна радиация остава доста дълго след образуването на фигурите. Подреждането на камъните на платото Наска в тези фигури може да се постигне още по-лесно при развитието на съвремената летателна техника. Както знаем, летателната техника има развитие в света от началото на вече отминлият 20 век. През този период е имало достатъчно време за да може една малка група хора, напътствани от обикновен пилот на обикновен самолет, да очертаят каквато и да е фигура върху откритото плато, над което всякакви полети могат да продължават с часове. Датировката на тези фигури също е доста съмнителна, защото това не са кости или други артефакти произведени от човешка ръка, които могат чрез радиовъглероден анализ да бъдат датирани. Това са някакви изсечени в скалите канали, очертани с камъни, които могат да бъдат направени от всеки и по всяко време. Мисля, че това е дълновидна акция на някое перуанско правителство, което е оценило достатъчно добре печалбата от туризма имайки в предвид историческите обекти останали от културата на индиянците по тези места и просто е решило да усили туризма като увеличи забележителностите в страната си. Според мен това е истината за фигурите на Наска и за житните кръгове.
0
0