Sanovnik.bg»Статии»Мистерии»Агент на ФБР разкри техниките за печелене на доверие

Агент на ФБР разкри техниките за печелене на доверие

Антония Р.Антония Р.
Джедай
2k
Техники за комуникация
3D куб Ubik за деца и възрастни
Препоръчано за малки и големи:
3D куб Ubik за деца и възрастни
17.00 лв.

В книгата си It`s Not All about “Me”: The Top Ten Techniques for Building Quick Rapport With Anyone агентът на ФБР Робин Дрик разкрива 10-те най-ефикасни методи за печелена на доверие.

Робин Дрик, който през последните 26 години е изучавал междуличностните отношения и поведение, споделя, че представените от него техники винаги са му помагали в 17-годишната му кариера във ФБР.

Психологическите методи, на които Дрик се е опирал за печелена на доверие, са:

1. Установяване на временни граници – това се прави с цел да внушите на събеседника си, че разговорът помежду им може да прекъсне всеки момент;

2. Невербална комуникация – обръщайте внимание на позицията на тялото си. Сключените ръце на масата създават впечатление, че сте човек, с когото може да се говори спокойно;

3. Говорете бавно – най-лесният начин да убедите някого във вашата теза е да говорите бавно и разбираемо, така че гласът ви на де показва емоционално напрежение;

Успех

4. Изразете симпатия – похвалете човек за нещо, върху което наистина се е трудил и е важно за него. Потърсете мнението му по значими за вас въпроси, правете му комплименти;

5. Забравете за егото си – интересувайте се от приоритетите и целите на човека. Проявявайте загриженост относно задачите му. Позволете му да говори за себе си без вие да правите същото;

6. Утвърдете другия – хората жадуват да бъдат приети, така че покажете на човека, че е значим с това, което е и това, което прави;

7. Питайте: Как? Кога? Защо? – на тези въпроси е трудно да се отговори само с да или не. По този начин ще съберете повече информация за събеседника си и ще изградите с него по-дълбока връзка;

8. Споделете малко за себе си – не прекалявайте, когато говорите за себе си, но е хубаво човекът отсреща да знае малко за вас, за да усеща, че процесът на споделяне е двустранен;

9. Подарете нещо – един човек винаги ще се зарадва на подарък, независимо дали е материален или нематериален;

10. Управлявайте очакванията си – избягвайте да се разочаровате от събеседника си.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest