- 09.11.12 09:07#1За или Срещу живота?Когато делата ни всяват смут у друг човек, самите ние в този или в друг живот ще чувстваме смут. По подобен начин, ако делата ни носят хармония и усещане за сила у друг, ние също ще стигнем до усещането за хармония и сила. Това ни позволява да усетим последствията от онова, което създаваме, и така да се учим да действаме с отговорност.
Системата на карма и прераждане е безпристрастна и предоставя на всяка душа според делата на самоличностите й да премине през опита, който й е необходим. Отношението, с което човек подхожда към еволюционния процес, обуславя природата на преживяванията, необходими за развитието на душата. Една гневна личност например ви отвърнала на житейските трудности с гняв и така ще си навлече необходимостта да изпита резултатите от гнева си; една тъжна личност ще отвърне с тъга и ще е необходимо да изпита резултатите от мъката и така нататък.
Човекът, който не почита живота, не ви се поколебал да въстане срещу него.
Човешкият род е станал арогантен. Смятаме, че можем да се разпореждаме със земята като със своя собственост. Замърсяваме почвите, океаните, атмосферата, за да задоволим нуждите си, без да мислим нито за нуждите на другите живи същества на тази планета, нито за самата планета. Смятаме, че ние сме съзнателни, а вселената - не е. Мислим и действаме, сякаш нашето съществуване като живи сили във вселената ще приключи с този живот и сякаш не сме отговорни нито за другите, нито за вселената.
За изпълнения с почит човек не е възможно да експлоатира приятелите, колегите, града, нацията или планетата си. Почтителните хора не са способни да създадат кастовите системи, детския труд, парализиращия газ, нито ядреното оръжие. Затова не е възможно един почтителен човек да натрупа кармата, която подобни неща създават. (Гари Зукав)ОтговорОтговор с цитат
Facebook
Любими
Twitter
Pinterest