sanovnik.bg»Статии»Сънища»Сънуване»Как да сънуваме хубави сънища?

Как да сънуваме хубави сънища?

как да сънуваме хубави сънища

Сънищата са проекции на подсъзнанието. Често то ни изпраща послания, символи, пресъздава ценни спомени или ни свързва със скорошни събития. Всеки сън означава нещо и е създаден от нашата интуиция, памет или шесто чувство.

Кошмарите са изключително неприятно явление, което нарушава спокойния сън и остава следа на психологически дискомфорт. Затова хората се опитват да се отърват от лошите сънища и да се отдадат на ползотворен сън. Ето как обаче можете да сънувате по-хубави сънища:

1. Мислете позитивно. До голяма степен сънищата отразяват най-скорошните човешки притеснения, мисли или колебания. В повечето случаи тези мисловни процеси се осъществяват непосредствено преди лягане. Затова е добро решение да се настроите позитивно и да си легнете с усмивка. Заредете се с положителна енергия и възпроизвеждайте приятни мигове от близките дни.

2. Лягайте си по-рано. Според изследвания хората, които са склонни да си лягат по-рано, не сънуват изобщо или сънуват хубави неща. Когато легнете прекалено късно, вие сте изтощени в известна степен, което ще се отрази на цялото ви психологическо състояние.

Създайте си здравословен режим за лягане, който да спазвате. Така ще балансирате мисловната си дейност, което ще се отрази в качеството на вашите сънища.

3. Понижете стреса. Това е ключов елемент за постигане на добър сън. Старайте се да не обръщате внимание на стресовите ситуации от своето ежедневие и бъдете по-позитивни. Ако се задълбочавате във всяка неприятна случка от деня, то тогава това ще се отрази и на вашите сънища.

хубави сънища

4. Отпуснете се преди сън. Това е ценен съвет, който със сигурност ще подобри вашия сън. За да бъдете отпуснати и да заспите лесно, можете да си приготвите чаша топъл чай. Той действа успокоително и приканва желанието за сън.

Също така е добра идея да почетете книга. Желателно е да избягвате гледането на телевизия, седенето на телефон или компютър. Особено важно е да не гледате съдържание с насилие или агресия. Това само ще повиши вашите нива на стрес и ще затрудни процеса на заспиване.

5. Избягвайте нездравословното хранене. Неправилният начин на хранене може да доведе до появата на лоши сънища. Затова е добре да избягвате алкохола, кофеиновите напитки, цигарите, захарните изделия или изцяло храненето 2-3 часа преди сън.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest