Sanovnik.bg»Споделени Истории»Сънища»Не мога да си разтълкувам съня, моля Ви помогнете

Не мога да си разтълкувам съня, моля Ви помогнете

Здравейте. На 17 съм и мога да кажа, че много, много рядко сънувам, по принцип веднъж месечно.
Но днес сънувах много странен, поне за мен сън . (Само да вметна занимавам се с фотография, ако това може да помогне за част от съня. И съм от село.)
И ето самият сън:

Прибирах се от някъде и реших за по - бързо да взема колата си (нямам книжка) и точно когато наближих моята улица видях, че идва патрулка и вместо да завия надолу тръгнах нагоре, но в същия момент имаше 4-5 патрулки като че ли обградили няколко улици.

Дадох газ и спрях колата на едно кръстовище, така лекичко отбих в тревата отляво. Тръгнах да бягам към съседния град, който е на около 7 км.

Бягах през селото, бягах, бягах докато не стигнах до град и от там поех по път който изкачваше хълм (няма такъв път в истинския град) и се скрих в царевицата, която беше насадена до пътя и започнах да говоря по телефона.

В същия момент видях, че идва групичка от хора ( до колкото помня 3 момичете и 4 момчета, които не познавам ). Показах се от царевицата и започнах да говоря с тях, да ме разпитват какво правя тук, аз само казах, че се крия.

След това ги попитах: "Може ли да продължа с Вас ?" и едно от момчетата ми отговори: "Може". Тръгнах с тях и започнахме да се запознаваме (не помня имената им), запознахме се и продължихме тогава видях билборд на който пишеше: "Откриха средновековна църква в Бяла Слатина, точно до гроба на Васил Левски" (само да вметна в Бяла Слатина нито се намира гроба на Васил Левски, нито има средновековна църква, нито има такъв път по който ние вървяхме).

Решихме да поеме нагоре по една тънка пътечка по скалите за да видим църквата, малко преди да я достигнем видяхме в отсрещната планина (която не знам от къде се появи) много красив водопад и едно от момчетата каза: "Не я ли знаете тази река ?

Това там е пещерата Леденика, само че я виждаме в гръб". Продължихме нагоре към църквата стигнахме на входа, беше една доста хубава какичка, попитах я може ли да снимам, и тя ми каза, че щели да и се карат.

Влязохме в църквата, която беше "наскоро" разкопана и открита, но беше много странна защото постройката нагоре беше като на къща и пълзехем по тънък коридор покрит с кръгли дъски от дърво и покрай него самите разкопки на църквата.

Разгледахме излязохме и какичката каза че входа е безплатен но няма да откаже на дарение, тогава помня че и оставих 2 лв. Тя ми благодари и много се зарадва.
Тръгнахме на долу за да се връщаме и аз се спрях да снимам водопада, нищо че вече слънцето беше залязло и беше започнало да се смрачава.

Направих няколко снимки и казах: "Тук ще е хубаво да дойда през деня за да станат по-хубави снимките".
И в следващия момент се събудих.

Не знам как да го тълкувам този сън, защото има много различни символики, но в един вестник бях чел, че в сънищата имат значение най-ярко изразените числа, а единството число, което помня и е най-ярко изразено беше 2 (2-та лева които дадох на какичката), обаче непомня 2-ката какво символизира.