Sanovnik.bg»Статии»Мистерии»Агент на ФБР разкри техниките за печелене на доверие

Агент на ФБР разкри техниките за печелене на доверие

Антония Р.Антония Р.
Джедай
2k731
Техники за комуникация

В книгата си It`s Not All about “Me”: The Top Ten Techniques for Building Quick Rapport With Anyone агентът на ФБР Робин Дрик разкрива 10-те най-ефикасни методи за печелена на доверие.

Робин Дрик, който през последните 26 години е изучавал междуличностните отношения и поведение, споделя, че представените от него техники винаги са му помагали в 17-годишната му кариера във ФБР.

Психологическите методи, на които Дрик се е опирал за печелена на доверие, са:

1. Установяване на временни граници – това се прави с цел да внушите на събеседника си, че разговорът помежду им може да прекъсне всеки момент;

2. Невербална комуникация – обръщайте внимание на позицията на тялото си. Сключените ръце на масата създават впечатление, че сте човек, с когото може да се говори спокойно;

3. Говорете бавно – най-лесният начин да убедите някого във вашата теза е да говорите бавно и разбираемо, така че гласът ви на де показва емоционално напрежение;

Успех

4. Изразете симпатия – похвалете човек за нещо, върху което наистина се е трудил и е важно за него. Потърсете мнението му по значими за вас въпроси, правете му комплименти;

5. Забравете за егото си – интересувайте се от приоритетите и целите на човека. Проявявайте загриженост относно задачите му. Позволете му да говори за себе си без вие да правите същото;

6. Утвърдете другия – хората жадуват да бъдат приети, така че покажете на човека, че е значим с това, което е и това, което прави;

7. Питайте: Как? Кога? Защо? – на тези въпроси е трудно да се отговори само с да или не. По този начин ще съберете повече информация за събеседника си и ще изградите с него по-дълбока връзка;

8. Споделете малко за себе си – не прекалявайте, когато говорите за себе си, но е хубаво човекът отсреща да знае малко за вас, за да усеща, че процесът на споделяне е двустранен;

9. Подарете нещо – един човек винаги ще се зарадва на подарък, независимо дали е материален или нематериален;

10. Управлявайте очакванията си – избягвайте да се разочаровате от събеседника си.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest